Not ready to make nice

Hej, alla söta läsare! Förlåt att jag inte har varit så aktiv på bloggen på sistone men jag ska förbättra mig :) Idag så började min dag att jag hade feber men jag stack till skolan för vi hade orientering idag och jag ville inte missa den. Orienteringen gick bra fick 10 av 10 möjliga men tiden kanske inte var så bra jag tror jag fick ungefär 1 timme och 38 minuter :P Men, men livet är inte alltid perfekt. Just nu sitter jag och lyssnar på Dixie Chicks – Not Ready To Make Nice för Minnah i Idol sjöng den igår och jag tyckte den var väldigt bra :) Vem är er favorit i Idol?
Men nu ska jag gå ut med Natalie, känner att jag behöver luft, men ni får ha en bra fortsättning på kvällen. Kram!

Ni får några bilder på mig och Felicia i sommras :) Och fråga mig inte vad jag gör för har ingen aning :P


Ser ut som vi vinkar till någon :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0