Wonderful life

Hej, alla söta läsare. Idag har jag har jag vart i skolan. Vi hade praktiskt prov i hemkunskap jag tror det gick jättebra vi gjorde kycklinggryta. Jag vill veta vad jag fick men jag får veta det nästa torsdag :) Efter vi slutade skolan fick jag sitta kvar och göra klart mina 13 mindmapar till provet imorgon. Men just nu sitter jag med musikläxan om "bluesen" tills nästa fredag och lyssnar på Hurts – Wonderful Life. Och imorgon har jag MUSIK (mitt bästa ämne just nu) längtar :D Vad är erat bästa ämne i skolan? :) Men nu ska jag gå och ta mig något att äta, och titta på "The Simpsons". Ni får ha en bra fortsättning bra kväll :) 

Just nu orkar jag inte lägga upp någon bild för Simpsons har börjat :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0