Don't stop believin'

Hej, alla läsare! Idag har min dag börjat med MUSIK som jag har längtat efter. Nu kan jag ta några ackord. Lycklig och stolt är jag :) sedan har dagen gått segt, förutom när jag satt i mediateket vid datorn, jag kunde inte göra ett längre inlägg för en lärare satt och tittade hela tiden ("fett" läskig). Men nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify och pratar med Felicia på "Messenger Social Network" som vi kallar det :) Ska snart gå ut med Felicia och dom andra :) men ni får ha en fortsatt bra och härlig dag. Kram!

Jag skulle lägga in några bilder nu men blogg.se vill visst inte ladda upp dom så jag tar en bild på mig och Felicia i sommras från arkivet :)







 


Kommentarer
Postat av: ASIAT

2010-10-01 @ 23:56:28
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad gör du imorgon då,? ;)

- ASIAT

2010-10-01 @ 23:56:31
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0