28 December

Hej, alla läsare jag beklagar för att vi inte har bloggat sedan Oktober, eller när det var. Men det ska bli en förbättring av oss eller i alla fall mig. Jag undrar när Felicia ska börja blogga som hon sa att hon skulle göra när hon åkte till Gotland, men hon kanske har glömt bort jag får skicka ett sms och påminna henne. :)

Igår var jag med Natalie och shoppade på stan men jag hittade inget, förutom min älskade skiva, Split your lip med Hardcore Superstar, den är så jäkla bra, så jag dör! Älskar låtarna Last call for alcohol och Run to your mama.

Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och bara tar det lungt, och väntar på att få spela Laserdome idag :) Har inte spelat det sedan 7:an så jag är väldigt taggad just nu. Men jag hoppas det inte blir dom poängen jag fick förra gången ( -11346) Men det vara bara för min dräkt gick sönder och alla bara sköt på mig, haha. Men nu ska jag inte uppehålla er mer, så ni får ha en fortsatt bra dag.

Här kan ni lyssna på skivan jag köpte: Hardcore Superstar – Split Your Lip

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0